Menu
Gratis bezorgd vanaf € 100 30 dagen bedenktijd Gecertificeerde webshop Klantenrecensies
Home  >  Klantendienst

FAQ

  • Hoe duid ik mijn favoriete artikelen aan?

    Heeft u een leuk artikel gezien en wilt u die bij uw favorieten plaatsen? Om uw favoriete items op te lijsten, selecteert u allereerst uw favoriete artikel. Daarna klikt u op het hartje dat u linksboven de artikelfoto vindt. Rechtsboven de site vindt u dan uw persoonlijke favorieten terug.

  • Wat zijn de leveringsmogelijkheden?

    Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Levertijden variëren tussen 24u. tot maximum 5 dagen.

    België:

    • Levering thuis, op het werk of een adres naar uw keuze
    • Afhalen postpunt/postkantoor
    • Afhalen in postautomaat
    • Af te halen bij Schoenen Karo in Denderhoutem

    Andere landen:

    Levering thuis, op het werk of adres naar keuze.
    Af te halen in postkantoor of postpunt in België

  • Wat zijn de verzending & transactiekosten?

    Voor België, Nederland en Luxemburg:

    Vanaf 100€ is verzending gratis! Per schijf van 10€ lager dan 100€ wordt 1€ toeslag aangerekend voor verzending en financiële transactie kosten.                                                                                                                                 

    Bekijk ook zeker de algemene voorwaarden voor de laatste informatie: http://www.schoenenkaro.be/algemene-voorwaarden

  • Kan ik telefonisch of per mail bestellen?

    Dat kan. U kunt ons telefonisch bereiken op +32 (0)54  32 16 63 of mail naar info@schoenenkaro.be

  • Is het mogelijk mijn bestelling te retourneren?

    Binnen de 30 dagen nadat u de bestelling geplaatst hebt heeft u het recht uw bestelling terug te zenden. Het artikel + verpakking (bijhorende schoenendoos) moet uiteraard in goede staat en ongebruikt zijn. We raden daarom aan de schoenen te passen op een zachte ondergrond. Bij overduidelijk langdurig gebruik (sleet op onderzool, voetafdruk in binnenzool) kunnen we terugname in vraag stellen.

    U hoeft geen reden voor uw retour op te geven, zodra we de schoenen terug in huis hebben betalen we het aankoopbedrag meteen terug.

    U kunt uw bestelling terugsturen naar:

    Schoenen Karo

    Dorp 94
    9450 Denderhoutem

    Bekijk ook zeker de algemene voorwaarden voor de laatste informatie: http://www.schoenenkaro.be/algemene-voorwaarden

  • Wie betaalt de retour-verzendingskosten?

    De verzendingskosten om een artikel te retourneren zijn ten laste van de klant. Dat kan het voordeligst met Kiala aan 4,5€. 

    Bekijk ook zeker de algemene voorwaarden voor de laatste informatie: http://www.schoenenkaro.be/algemene-voorwaarden

  • Waar vind ik de algemene voorwaarden terug?

    Hier: http://schoenenkaro.be/algemene-voorwaarden

Ga naar onze contactpagina
© 2018 Schoenen Karo