Is het mogelijk mijn bestelling te retourneren?
Binnen de 30 dagen nadat u de bestelling geplaatst hebt, heeft u het recht uw bestelling terug te zenden. Het artikel + verpakking (originele schoenendoos) moet uiteraard in goede staat en ongebruikt zijn. We raden daarom aan de schoenen te passen op een zachte ondergrond. Bij overduidelijk langdurig gebruik (sleet op onderzool, voetafdruk in binnenzool) kunnen we terugname in vraag stellen.
U hoeft geen reden voor uw retour op te geven. Zodra we de schoenen terug ontvangen hebben, betalen we u het aankoopbedrag meteen terug op dezelfde wijze als de oorspronkelijke betaling.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
U kan het artikel dat u wenst te retourneren inpakken in de oorspronkelijke verpakking en voorzien van een document met uw gegevens of u gebruikt hiervoor het modelformulier dat we aan uw bestelling toevoegden. Belangrijk hierbij is dat de schoendoos en inhoud niet beschadigd wordt. U kan een retourlabel aankopen bij een vervoersmaatschappij naar keuze, waarop u ons retouradres vermeldt. Vraag ook steeds een verzendbewijs bij afgifte van de retourzending, mocht uw zending verloren raken in transport.
Retouradres:
KARO Schoenen&leder
Dorp 94
9450 Denderhoutem
België
Klik hier om uw retour aan te melden
Bekijk ook zeker de algemene voorwaarden voor de laatste informatie.